19 Ağustos 2013 Pazartesi

Sevmek Zorunda Değilsin Beni Sinan Akyüz

 
Sayfa 108 ilk paragraf
"Bekçi iki eliyle yakasını düzelttikten sonra geçip kulubesine tekrar oturdu.Ben de o sırada küçük göz evlerde sıralanmış çıplak kadınlara baka baka yürümeye başladım. Arada göz göze geldiğim kadınlar, kapının önüne doğru bir hamle yapıp beni çağırıyorlardı. Oralı bile olmadan belirlediğim hedefe doğru yol aldım.. O küçük odanın önüne geldiğimde kalbim güm güm atmaya başladı. İçeriye dikkatlice bakmama rağmen, dün kavga eden o genç ve güzel kadını göremedim. Birkaç adım geriye doğru gittim. Kapı numarasına baktım. Kapının üzerinde kırk dört numara yazıyordu. Numara doğruydu. Tekrar içeriye göz attım. Tam da o sırada dün birlikte olduğum kadın merdivenlerden aşağıya iniyordu. Beni görür görmez başını öte yana çevirdi hemen yanına gittim. "yine mi geldiniz?" dedi."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder